pondelok 7. januára 2019

Písať listy je "IN"

Je to síce trošku drahšia záležitosť a je potrebné zakúpiť si aj známku, ale aj tá sa dá starostlivo vybrať a nalepiť na obálku, ktorá má rovnaký roztomilý vzor ako dopisný papier vo vnútri. Nehovoriac o tom, že ho možno zložiť zaujímavým spôsobom a v prípade potreby "zalepiť vínovým pečatným voskom" ako som to robievala v detstve ja. Písanie listov ide do módy, určite áno, je to jeden zo spôsobov, ako ešte zachovať tajomstvo, ktoré nám neprečíta "čítačka" zvaná umelá inteligencia internetu. Vybrať vhodný papier i zaujímavú známku, vytvoriť to čaro spojenia textu a grafiky, ktorou posielame občas viac ako textom samotným je kúzelné v každom období a najväčšiu čaro má práve v dospievaní. Píšte teda listy či posielajte pohľadnice aj naďalej ... možno sa ten dizajn nalepí aj na vás a ktovie čo vám o 20 rokov život prinesie. Možno vám to dizajnovanie v grafike pôjde o to lepšie o koľko viac krásy ste vstrebali v dospievaní zo svojho okolia .... Možno sa to podarí konečne aj mne ... (v ukážke tri moje dopisné papiere, ktoré sa mi ako vzory ešte zachovali z mladosti.) ...
... Na mojom pintereste si môžete pozrieť viac ...

pozrieť si to môžete tu/môj Pinterest-Môj dopisný papier - tvoj dopisný papier ...

pozrieť si to môžete tu/môj Pinterest-*Origami (môj youtube výber - Origami môjho detstva)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.