sobota 5. januára 2019

"Nevyhadzuj staré topánky ... majú krásny dizajn"

Dnes sa z vami podelím o nasledujúcu "kompozíciu" - nazvala som ju - Nevyhadzuj staré topánky ... majú krásny dizajn ... dá sa ešte použiť ... ale pravda je, že po vykresľovaní som uvidela v celkovej kompozícii niečo iné ... dívam sa dívam a vidím ... americkú vlajku ? Ako je to možné ? Sú tam len hviezdičky nič iné spoločné nemajú a predsa ju tam vidím ... Vôbec som ju v poslednej dobe nikde nevidela ... Aby som ju mala v pamäti ... alebo ako obraz v duši ... alebo niečo podobné a predsa ju tam vidím .... je to čudné ... Topánočky, ktoré som kúpila vo výpredaji u Vietnamca značky Just Play (R) - toho času už nie sú vhodné ako obuv na vonku. Majú ale ešte stále svoje čaro aj keď sa na nich podpísal čas. Avšak musím podotknúť, že ako ich majiteľka i keď boli len v domácom prostredí - možno raz v práci - už si nespomínam - tak by som navrhla lepší opätok, tento je tak na fotenie nie na chôdzu a to ani v domácom prostredí, veľmi sa šmýka a na chôdzu je nepohodlný. Inak zbaviť by som sa ich nechcela ani za nič.
som ale nafotila z rôznych strán, aby boli pekne pripravené - ako exponáty ... na ďalšie použitie ...

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

to je zaujímavé, prečo neviem svoj vlastný blog nájsť v googli bez toho aby odkazoval na rok 2019, veď už mám príspevky v roku 2019 ... čo to má znamenať ?

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.