nedeľa 6. januára 2019

Ako u nás chceli zazimovať lienky ....

Bolo to na jeseň, keď som na balkóne našla takúto kôpku lienok. Boli pritúlené k sebe pod plastovou doskou na topánky, ktorú som chcela už vziať do bytu, aby sme mali kam odkladať obuv. Lienky rýchlo odfotil môj muž a kdesi by sa našiel i môj záber, aby sme tento "úkaz", ktorý sa nevidí každý deň zachovali. Rýchlo sa však ale rozutekali a tak sme im s deťmi trošku pomohli, nemali sa už kam schovať, aby to pred zimou ešte stihli. Nič také som na balkóne nikdy nevidela, i keď v prírode sa podobné úkazy nachádzajú často pod kameňom, kdesi pod listami alebo sa rôzne červené chrobáčiky sústreďujú okolo dverí "na výtvarnú" kam chodia moje deti ... i tam ich bola veľká kopa ... bol to ale celkom iný typ hmyzu ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.