pondelok 7. januára 2019

"3 x okuliare"



pozrieť si to môžete tu Nedávno som v TV videla reklamu a naozaj už to bolo dávno, čo som nejakú dopozerala do konca. Dokonca to bolo dávno čo som vôbec nejakú videla ... Ale táto ma očarila i keď ako som zistila na trhu sú tieto už viac rokov. Ale iste rada by som ich vyskúšala ...

pozrieť si to môžete tu Zo zahraničia som si už veľmi dávno ale objednala tieto čierne okuliare s dierkami, ktoré som našla v jednej knihe. Snaha autora tejto knihy, bola opačná - naučiť sa pracovať so svojim zrakom a posilňovať ho práve aj takýmto spôsobom. Skúšala som to, ale nie celkom poctivo, takže ten výsledok som veľmi nevidela. Pravda bola som málo trpezlivá. Ale musím povedať, že cez tieto čierne okuliare som videla naozaj ostro. I keď sa mi zrak musel trochu namáhať. Pomáhala som si i znižovaním dioptrií u šošoviek a dostala som sa o jednu dioptriu dole. Nebolo to však ono - takto to asi nefunguje. Takže mám stále tie svoje "čísla". Čo viem isto je, že som veľmi chcela ísť na operáciu očí, ale veľmi som sa bála. Dnes už nechcem, bojím sa viac. Sú to predsa oči. Snažila som sa zistiť u ľudí, ktorí ju už absolvovali rôzne "neduhy", ktoré ich sprevádzali "po". I boli, pravda. Časom sa im podvečer zlievali farby a oni nevideli na schody. Boli to ale operácie spred 20-tich rokov. Neviem aké sú dnes. Takže okuliare mám, ale už nepoužiteľné, tak možno na doma a 20 rokov nosím šošovky. Nesťažujem sa. Okuliare ma však stále ako také fascinujú a to už v ich rôznych podobách či slnečné, na úpravu zraku, dioptrické s pekným rámom ...

pozrieť si to môžete tu A tieto ma upútali tiež ... našli ich moji synovia ... keď sa ich obľúbení youtuberi bláznili výrobou palaciniek a umelecky nadaný youtuber mal sťaženú úlohu (s týmito okuliarmi na nose) ako nakresliť pomocou farebného cesta postavičku oproti tomu druhému. Podarilo sa mu to ... I keď videl všetko rôznorodo ... mal určite obraz v mysli ..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.